?

Log in

Previous Entry | Next Entry

WTF am I doing here?

So I decided to check back on LJ, for no apparent reason other than to procrastinate. Yes, Silicon Valley startups have things called homework, which I'm not wont of doing.

My paid LJ account has long expired, so I got a bazillion ads. Holy crap! In fact it's even more sad because I'm seeing ads for advertising companies and the ad industry, instead of ads for real products. LJ is so cheap that no respectable brands want to put their ads on it. Like Nordstrom's ain't gonna put an ad on your local community's newspaper. Also quite funny is that at this moment on the right side of the page is a video ad from a friend's startup that's sort of a video ad company. And to make it even more sad? I work in the advertising business now. It feels so incestuous and self-referential.

Ancient Scripts the website is still alive. Most of the online content are going through Blogspot, Facebook, and Twitter now.

I gotta go back down the rabbit hole now.

Latest Month

August 2010
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Lizzy Enger